Měření a omezování trafficu - hlasovani sosalisti - volba : D

Stanislav Jetson jetson na iol.cz
Pondělí Duben 14 19:16:38 CEST 2003

A co takhle D?
Víte, že jsem nepřítelem nějakého omezování. Není to ani tak pro to, že bych
potřeboval něco sosat, jako spíš proto, že se mi jakékoliv omezování nelíbí.
Proto, bych navrhoval ještě jiné řešení. Zavést pásma, kdy by měli lidé
měřený provoz a pásma, kdy by bylo volno pro sosání. Myslím tím, natlačit
notorické stahování do pozdních nočních a ranních až dopoledních hodin v
týdnu a do pozdních nočních hodin o víkendu. Takový Telecom naruby.
Další možnost by byla vyšší cena paušálu pro člověka, který chce mít svobodu
volby "sosat či nesosat".
Jetson