RE: Více počítačůa jedna platba

Jan Mracek mracek na stromc.cz
Pondělí Duben 14 18:43:36 CEST 2003

ad 1)
tohle je jasne

ad 2)
uz jsem to mostokovy vysvetlil, jo a diky zes myslel i na mne a ze budes treba v budoucnosti tolerovat moji pritelkyni :)

ad 3)
jsem stejneho nazoru vyz email ktery sel pred

	-----Původní zpráva-----
	Od: Milan Krčmář [mailto:milan.krcmar na seznam.cz]
	Odesláno: po 14.4.2003 16:30
	Komu: kladno na klfree.net
	Kopie:
	Předmět: Více počítačůa jedna platba

	Tak tu máme otevřené další téma, které jsem bral za vyjasněné.

	Zatím jsem to chápal takto:

	(1) ve vnitřní síti je zakázán jakýkoliv překlad adres, ať už při něm dochází
	ke zmenšení adresního prostoru nebo ne (výjimkou je překlad na vstupním routeru
	do Internetu), jedním z takových zakázaných překladů je i zmiňovaná "maškaráda",

	porušení tohoto zákazu povede k nějaké sankci, dejme tomu vyloučení ze sdružení
	bez nároku na vrácení vkladu 2000 (je to takhle možné vůbec udělat, Frantíku?),
	jinak nějakou takovou pokutu doporučuju, mám zkušenost s tím, že to lidi
	přesvědčí...

	(2) počet PC a adres, které vlastní jeden uživatel, je libovolný a není nijak
	dále zpoplatněn, pokud je to všechno v rámci "jedné rodiny" - to by se dalo
	definovat asi jako společný byt nebo tak něco, abychom mohli tolerovat i
	nemanželské soužití dvou lidí a pod., pokud zapojíte PC souseda, platí podobná
	sankce jako v (1)

	(3) pro měření a omezování trafficu se berou všechny adresy jako jedna, tj.
	součet provozu ze všech adres, bude-li třeba garantovaná rychlost 40 kbit,
	rozdělí se mezi všechna PC jednoho uživatele, podobně při rozdělování
	aktuálně nevyužitého pásma - viz další mail "Měření a omezování trafficu".

	--

	Je to pouze upřesnění Vašich reakcí. Jediné, co je v rozporu s Benyho názorem,
	je příplatek 50 za další IP do netu. To bych nedělal. Třeba u mne by to dopadlo

	Milan