Vse najednou

Jan Mracek mracek na stromc.cz
Pondělí Duben 14 14:13:55 CEST 2003

Jo myslim ze to s ad 2) pujde , taky na tom nejsem vesele.

Mno a ještě něco, sem sam, mam doma 2pc a muze jich byt i 30 :o).
Sem clenem sdruzeni (budu) zaplatim 2kkc. A kolik mam doma pecek do toho je kazdymu prd.
Mostok ma taky dva kompy v kuchyni a jeden v pokoji, taky zaplati jenom 2kkc.

Samozrejme ze jenom jeden komp bude mit pristup na net, nebo +50 další stroj v ramci bytove jednotky :).

Ja osobne mam dve ip, ale nemusim. 2x Ip ještě neznamena ze tam mam dve pc , jedno který nonstop sosa a jedno na kterym serfuju.
Sem proste schyza , která sedi v obejvaku na booku cuci na telku, pise tenhle mejl a druhej stolni pc vrci spokojene na WC a servuje data.

Mno chci rici jenom to. Ze:

2000,- kc je poplatek za vstup clena do sdruzeni, kolik mas PC(ip) je uplne jedno. Ale museji byt tvoje a ne souseda. Vyrovnej si byt peckama , třeba 150 :o). Ale to bys mnel urcite na lepsi technologie nez wifi :).

Za net je to něco jineho. Zatím to funguje tak ze vramci bytu, bytove jednotky je to 350,- +50 za každý další poc. Je zakazano maskaradovani, a jestli se prijde ze někdo tech 350 deli dal, tak se utne net. Něco jineho je když bratr se segrou mají vlastní kompy a delej si cenu 400.

Ještě je vtom jeden aspekt, tj, serfar, sosal uchyl. Pokud se zjisti velky traffic za jednou ip a to ze bude vytrvaly, prikroci se ktomu o cem sme mluvily s milanem, nejaky jednoduchy zpusob omezeni rychlosti notorickych sosalu.
Pak uz si každý radsi vybere platit spolecne 350kc konektivitu a nemaskovat další lidi, protože jde o jednu věc:

Cim vic nas da ten maly pakatel 350kc . Tim vetsi budeme moci mit net.

Priklad 50 useru:

350 x 50 = 17500 kc . A to z by mohl byt i 1MBps.

Jde o to ze na tehle lince která je rychlejsi by se daly ty spicky narazove vyplnovat, tak, ze by si ani nikdo nevsiml, ze sem si sosnul 100MB service pack na sve widle.
Ale když i na takove lince bude 20 sosalu který pojedou po 40kb. Tak sme uplne v haji , my serfari s IE a obcasnym kliknutim.

Pak muze dojit i k WAR mezi sosaly a serfari :)