Konektivita

Jiri Palek palekj na seznam.cz
Pondělí Duben 14 10:16:32 CEST 2003

Ja to tu procitam a zajimalo by me tohle, dobra pujcim si 2000,- a vstoupim do zdruzeni to by nebyl tak uplne velkej problem...

Zajimalo by me jaka bude castka za internet asi bych byl nerad pokud by se vysplhala na vice nez 400,- potom bych premyslel i o jine alternative...

Dale by me zajimalo jestli je nekdo schopen mi rict jaka bude rychlost pripojeni abych nespadnul na 14,4 kb a nebyl na tom jako na modemu......

Kdyz se rozhodnu stavet node tak na to potrebuju povoleni zdruzeni a bude se platit jak?

No a co znamena stop stav? Ja mam nakoupeny veci k pripojeni ale lubie byl na horach tak jsme to nedodelali nebot potrebujeme jeho strechu.. Plati i pro me?

Palkin