Finance - proc prave uvedene castky

Jan Mracek mracek na stromc.cz
Pondělí Duben 14 08:54:12 CEST 2003

Ani nevis jak dlouho mne trvalo nez sem to pochopil.
Porad mne lezel v hlave beny, protože zoho vyplyvalo ze nebude platit nic a ja něco :).

Ted uz vim jak to funguje, a taky vim, ze az beny pride o konektivitu, tak si bude muset na svoje naklady koupit jeden uplink na nejblissi spoj smerem ke konektivite :).

Takove věci jako mrtve repeatery jsou jasne v nakladech sdruzeni.