Proč máme každý platit 2000, když jsme tři a máme jen jedno AP

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Pondělí Duben 14 08:44:16 CEST 2003

A ještě komentář k tomu, že uživatelé na lokální síti musí dát _všichni_ 2000,
přestože jsou připojeni pouze jednou anténou. Ti, kteří jsou v jednom baráku,
propojili se kabelem a koupili společně jedno Wi-Fi zařízení pro uplink, jsou
již teď ve velké výhodě. Já jsem si např. koupil Wi-Fi zařízení sám, žádnej
soused mi na něj nepřispěje. Prostě se smiřte s tím, že ten příspěvek není
tím, co se dá rozdělovat mezi kamarády v baráku, podobně jako nechcete dělit
přenosovou rychlost a související platby za konektivitu do Internetu.

Pokud je pro vás podíl na kabelech a společném AP v jednom baráku + 2000 pro
sdružení příliš moc, najděte si jiný způsob připojení na Internet.

Předchozí tvrzení není férové vůči stávajícím uživatelům, kteří společně
zafinancovali kabely a AP v baráku a teď mají platit něco, s čím původně
nepočítali, něco, co by je bylo včas odradilo úplně. Už něco koupili a teď
to nemůžou vyhodit. Pro takové se včera doluvila možnost splácet ty 2000
postupně, bude to třeba 10 měsíčních splátek po 200 Kč, prostě se platba za
konektivitu navýší po dobu 10 měsíců o 200. Toto splácení bude umožněno
_pouze_ těm, kteří jsou již připojeni. Noví uživatelé musí složit 2000
najednou bez výjimky.

MilanK