Finance - proc prave uvedene castky

Lubie lubie na seznam.cz
Neděle Duben 13 23:29:06 CEST 2003

Chvilku tady člověk neni a nestačí se divit!

Měl bych dvě otazky:
1) Co se bude s těch peněz financovat, teda chci říct budou se zřizovat nový
AP, nebo se bude modernizovat(páteř). Nebo se z těch peněz odkoupí (jak tady
bylo navrhováno) vybavení od členů, peníze se utratí a vlastně se to nikam
nehne? (nechci se tím dotknout těch kterých se to týká, je jasný, že ty
peníze co do toho investovali chtěj zpátky...)
Ptám se na to proto, protože je to pro mě docela velký sousto a tudíž mi ty
$ nejsou lhostejný. Nevim, jestli bych do toho já šel, nebo jestli by se mi
podařilo přemluvilt dalšího člověka, kdybych věděl dřív, že to teď hned bude
stát každýho dalších 2kKč.

2)jak bude brané zařízení, které bude jen anténa - APčko - switch + dva a
více "userů", jestli je tak můžu nazvat. Chtěl bych vědět za co to
bude(skoro je :-)) považovaný?

toď vše
        zatim
                    Lubie