Povoleni CTU a co bude nasledovat

Kostečka Tomáš kostecka.tomas na seznam.cz
Pátek Duben 11 15:46:16 CEST 2003

Dalsi zamysleni nad problemem.

Vemu priklad Jetsona. On tedka udela AP pro Bustehrad, sezene si lidi, kteri
se na nej pripoji. Aby pokryl naklady na nakup AP, tak by podle stareho
modelu vybral 1000 od kazdeho a bylo by hotovo. Tedka vybere 2000 a penize
pujdou do spolecne kasy sdruzeni, tudiz ne na zaplaceni jeho AP. Pochybuji o
tom, ze by klienti zaplatili 1000 jemu a jeste 2000 sdruzeni nemluve o
jejich vlastnim HW. To pak vyjde levneji Telecom. Co si o tom myslis
Jetsone?

Dalsi veci je pripad Jenika. Ma v HW 20000,- u nej doma a u me. Myslim ze
nebude tento HW chtit dat jako vklad do zdruzeni a nebo tim zaplatit vstupni
polatek pro nekoho jineho. To je i pripad Standy. On dal sve AP k Pavlimu
jen proto, aby se na nej napojili dasli klienti, zaplatili 1000 jemu na
pokryti nakladu na AP. A tedka by jeste meli platit daslich 2000:?

A co ti co uz zaplatili pripojeni na AP 1000? Co ty by meli tedka platit?

Tak tohle jsou otazky do fora. Ja vim, ze Franta nemohl jinak. Musel vybrat
na HW co potreboval na to, aby se lidi mohli vubec pripojit, ale tohle neni
nas pripad. Mame v HW dost penez, a pokud by jsem ho vlozil jako vklad do
sdruzeni a nejakym zpusobem by jsme se treba rozesli, pak by jste si ho
odstehovali? Ja nevim, ale pokud by slo tohle co tedka napisu, tak k tomu
reagujte:

1. Zalozit dalsi sdruzeni Klfree, ktere by nakupovalo konektivitu, melo bud
zadny nebo mesicni clensky prispevek.Aby mohla byt konektivita jen jedna a
sdruzeni Klfree by nemuselo mit povoleni od CTU, pak by :

a) Fratik musel byt i ve sdruzeni Klfree a nevim jestli by to stacilo k
tomu, aby pres nej tekla konektivita clenum jeho sdruzeni

b) museli by byt vsichni clenove sdruzeni Frantika i ve sdruzeni Klfree

Ja myslim, ze tyhle varianty proberem v nedely, ale rikam dopredu, ze neni
moc klientu, kteri jsou na me pripojeni a kteri se budou pripojovat moc pro,
aby platili 2000.

Beny
777/636569
ICQ 170499804