Povoleni CTU a co bude nasledovat

Petr Podrazský petr.podrazsky na tiscali.cz
Čtvrtek Duben 10 22:29:01 CEST 2003

Jasne ze jednu sit. Nejak to zas rozdelovat, to by bylo "na hlavu
postaveny". :-)
Asi je tedy to sdruzeni opravdu nutne, tudiz jsem taky pro.
(Na druhou stranu me nejake sdruzovani, ci organizovani moc nelaka.)

S vkladem jsem na tom stejne. Jsem take student (CVUT Fel) a vse jsem jiz
investoval do skromneho vybaveni a ted proste nemam co dat. :-(
O CzFree.net jsem se zajimal uz davno, dokonce jsem pocital, ze az se to
tady rozjede, udelam AP pro Bustehrad. Ale ty finance.. Co bych mohl -
udelat nejakou antenu (ja jsem si stavel Yagi 17 prvku), nebo radsi nejakou
elektroniku (byla zminka treba o zarizeni, ktere by po case vypnulo a znovu
nahodilo AP).
Jinak nekdy v budoucnosti se pres me Ronjou pripoji kamarad (asi 2-3 PC)
tak nebudu jen koncovy uzivatel.. :-)
I na tom AP bych se rad podilel i kdyz ne financne.. :))

--
Petr Podrazský