Povoleni CTU a co bude nasledovat

Kostečka Tomáš kostecka.tomas na seznam.cz
Čtvrtek Duben 10 21:35:22 CEST 2003

No ja  si myslim, ze by tohle AP slo pouzit jako vklad misto tech 2000,-. I pro vice lidi, kteri by byli na nej napojeni a splaceli by ti to.
Beny
777/636569
ICQ 170499804

  ----- Original Message -----
  From: Stanislav Jetson
  To: mail konference
  Sent: Thursday, April 10, 2003 9:31 PM
  Subject: Povoleni CTU a co bude nasledovat

  No za Buštěhrad mluvit nemůžu, ale pokud jde o mne, tak jsem samozřejmě všema deseti pro jedno sdružení, jednu síť,...:o))))
  Zrovna řeším objednávku HW pro AP Buštěhrad a tak předesílám, že členský příspěvek budu dloooouho dlužit a jestli vyrovnání daně nepřinese tolik, kolik očekávám, tak budu dlužit asi i nájem(fond oprav) a úvěr.:o))
  BTW, rozhodl jsem se pro velký úspěch opět pro DLink, tentokrát DI 614+.
  Jetson

  ---
  Odchozí zpráva neobsahuje viry.