Povoleni CTU a co bude nasledovat

Jan Mracek mracek na stromc.cz
Čtvrtek Duben 10 19:29:22 CEST 2003

souhlas s milanem
a poznamka:
milane kdy provazes tohle a NNTP ? :)) ( to je k: "milank: ??? Nechapu." )
beny to totiz dava na dve mista sem a na news :)

cagos

	-----Původní zpráva-----
	Od: MilanK [mailto:milan.krcmar na seznam.cz]
	Odesláno: čt 10.4.2003 19:14
	Komu: Kostečka Tomáš
	Kopie: kladno na klfree.net
	Předmět: Re: Povoleni CTU a co bude nasledovat

	On Thu, Apr 10, 2003 at 11:15:56AM +0200, Kostečka Tomáš wrote:
	> Tak uz me nabavi poorad psat mail dvakrat, pls uz s tim neco udelejte.

	??? Nechapu.

	> 1. Vsichni kdo jsou uz nyni pripojeni musi vstoupit do zdruzeni k Frantikovi.
	>
	> 2. Konektivitu si koupi jen Frantik.

	Jsem jednoznacne pro variantu (1), i kdyz nevim, co na to Frantik :-) Krome
	vyhod, ktere popisujes (levnejsi jedna rychla linka nez dve pomale) jsou podle
	mne v takovem kroku dalsi spolecne cinnosti, ktere bychom jinak delali dvakrat.
	Pokud to bude podle bodu (2), budeme mit s Frantikem spolecny jen "peering",
	pokud se vydame cestou (1), budeme spolecne resit vsechny ostatni zalezistoti,
	jako je web, technicke veci, platby atd atd. Proc to delat dvakrat, kdyz mame
	v podstate stejny cil?

	MilanK