Povoleni CTU a co bude nasledovat

MilanK milan.krcmar na seznam.cz
Čtvrtek Duben 10 19:14:24 CEST 2003

On Thu, Apr 10, 2003 at 11:15:56AM +0200, Kostečka Tomáš wrote:
> Tak uz me nabavi poorad psat mail dvakrat, pls uz s tim neco udelejte.

??? Nechapu.

> 1. Vsichni kdo jsou uz nyni pripojeni musi vstoupit do zdruzeni k Frantikovi.
>
> 2. Konektivitu si koupi jen Frantik.

Jsem jednoznacne pro variantu (1), i kdyz nevim, co na to Frantik :-) Krome
vyhod, ktere popisujes (levnejsi jedna rychla linka nez dve pomale) jsou podle
mne v takovem kroku dalsi spolecne cinnosti, ktere bychom jinak delali dvakrat.
Pokud to bude podle bodu (2), budeme mit s Frantikem spolecny jen "peering",
pokud se vydame cestou (1), budeme spolecne resit vsechny ostatni zalezistoti,
jako je web, technicke veci, platby atd atd. Proc to delat dvakrat, kdyz mame
v podstate stejny cil?

MilanK