Fw: Nutnost povolení od ČTU

Kostečka Tomáš kostecka.tomas na seznam.cz
Středa Duben 9 16:30:19 CEST 2003

Tak mě dneska přišel mail od ČTU.

Beny
777/636569
ICQ 170499804

----- Original Message -----
From: "KLÁTIL Jan" <klatilj na ctu.cz>
To: <kostecka.tomas na seznam.cz>
Sent: Wednesday, April 09, 2003 3:37 PM
Subject: FW: Nutnost povolení od ČTU

Vážený pan Kostečka zasílám Vám následující informaci.

Zda je výše uvedené zařízení využíváno k poskytování telekomunikačních
služeb či nikoliv záleží na konkrétních podmínkách, které však bohužel
nejsou ve Vašem mailu jednoznačně specifikovány.
Píšete, že by k internetu byla připojena Vámi založená nezisková organizace.
Jestliže by tato organizace byla právnickou osobou,  zařízení pro připojení
k internetu by si sama provozovala pro vlastní potřebu a internet by byl
využíván pouze touto organizací,  nejednalo by se o poskytování
telekomunikační služby třetím osobám. Poskytovatelem telekomunikační služby
zprostředkování přístupu uživatelů ke službám sítě internet podle GL -
28/S/2000 by v tomto případě byl   subjekt, na jehož síť by bylo Vaše
zařízení připojeno, Vaše organizace by byla pouhým uživatelem služby.

S pozdravem

Ing. Jan Klátil
Český telekomunikační úřad
Odbor regulace telekomunikačních sítí a služeb
tel.:     224 004 714
e-mail: klatilj na ctu.cz

jejichž členové jsou navzájem propojeni počítačovou sítí. Toto sdružení chce
nakoupit konektivitu od ISP pro své členy.

> A z toho vyplývá moje otázka. Musí mít sdružení od Vás povoleno
poskytování telekomunikačních služeb?

> Beru to tak, jako kdyby koupila nějaká firma pro svojí síť konektivitu a
všichni zaměstnanci by jí používaly. Nevím jestli je to stejné, pokud ne
vyveďte mě z omylu a napište co musí mít sdružení povoleno.

> Děkuji moc za odpověď. Kostečka.
>

> Beny
> 777/636569
> ICQ 170499804
>

> ---
> Odchozí zpráva neobsahuje viry.
> Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (<http://www.grisoft.cz>).
> Verze: 6.0.467 / Virová báze: 266 - datum vydání: 1.4.2003

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.