Re: www.klfree.net - dalsí nastrel

Radek Pogl na seznam.cz
Pondělí Duben 7 15:08:24 CEST 2003

> Kluci, dejte dohromady nejaky mechanismus, abychom do toho mohli zasahovat
> a naplnit treba to OPRAVIT me. Asi staci nejakej FTP pristup, jak psal Jenik.

Tak do FTP bych nechodil :) ... technicky problem by to nebyl, zdroje
(texty) stranek jsou ulozeny v obycejnych HTML suborech, ale problem
by byl asi v tom, kdyby dva lidi najednou upravili stejnou stranku a
oba ji chteli uploadnout ... to by vyhral ten "posledni" :)

To "opravit me" jsem myslel tak, ze mi treba na email poslete
opravene texty a pokud se sejde vic lidi, tak to nejak z mergeuju ...
Alternativni moznost by bylo nejake CVS (ale s tim bych mel problem
asi ja, nejsem on-line) a nebo rozdelit nejak kompetence za
jednotlive texty a pak by to FTP asi slo.

Radek

Reklama:
Připrav se na nejpříšernější zážitek v životě na http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=46466%26url=http://www.priserky.cz