Servisni Web "frantikovo tlupy"

MilanK milan.krcmar na seznam.cz
Sobota Duben 5 23:48:24 CEST 2003

Web nefunguje, vyzkouseno prave ted.

Kdyz adresu napisu presne podle Tebe: http://192.168.130.17/wifi, tak
dostanu presmerovani na http://localhost/wifi/, u mne na pocitaci nic
takoveho nemam :-) No, chce to v Apachi zmenit jmeno serveru na "marfy",
protoze to je jmeno 192.168.130.17 v DNS.

Pres http://192.168.130.17/wifi/ nebo http://marfy/wifi/ se tam uz
dostanu, ale vrati mi to stranku, nak ktere je pouze:

Fatal error: Call to undefined function: pn_dbmsgerror() in
C:\apache\htdocs\wifi\referer.php on line 85

Jinak, Apache + PHP + MySQL bezi na Tulipovi, je mozne to hostovat tam,
doluvili bychom nejak pristup...

MilanK