info www

Radek Pogl na seznam.cz
Pátek Duben 4 10:50:00 CEST 2003

Dne 4. duben 2003, Jan Mracek, <mracek na stromc.cz> napsal:

> Jo to je urcite chache.
> Nebo vam to ten cache server kazi.
>
> Je tam udelan cely virtual pro klfree.net.
> Ale asi ti ještě zustaly udaje v cache na vasem serveru.
> Skusil bych CTRL+Reload :))

To uz jsem zkousel, navic jsem se na to koukal z prace i ze skoly a
oboje dopadalo stejne, ale dejme tomu jeste nejakej cas ... nejspis
je to nejaka cache po ceste ...

> Radku, potreboval bych navod jak zprovoznit ten tvuj web.

Nemelo by to byt slozity, kdyz vezmes kopii z WZ 1:1 ... DB skript
jsem ti uz posilal nebo muzes dumplnout ten z WZ ... jo a pak uz je
jenom potreba upravit /config.webzdarma.ini.php a nastavit tam
DBServet, DBName, DBUser a DBPassword ...

Zadny zvlastni nastaveni PHP to nepotrebuje, oproti standarni
instalaci pouzivam jen automatickou registraci globalnich promennych,
ale ta moje nova verze by se uz bez toho mela obejit ( Myslim to ...
xxx.php$aaa=bbb  =>  $aaa="bbb")

> Posilal sem ti mejla včera vecer :).

Ted se priznam, ze nevim, ktery mas na mysli, ono jich bylo trosku
vic :)))

Radek

Reklama:
Jeden svet 2003 - 5. rocnik Mezinarodniho festivalu dokumentarnich filmu o lidskych pravech. http://www.oneworld.cz