FTP

Jan Mracek mracek na stromc.cz
Pátek Duben 4 10:45:26 CEST 2003

Nelegalni veci na siti trpet nebudu !.

Ale kdyz chces jetsone, sezen 10x250GB disky treba IDE
a ja ti postavim takovej stroj ze neuveris :).

	-----Original Message-----
	From: Stanislav Jetson [mailto:jetson na iol.cz]
	Sent: Friday, April 04, 2003 10:40 AM
	To: kladno na klfree.net
	Subject: FTP

	Jářku a co takhle vytvořit nějaké FTPčko (mám na mysli pořádné Jeniku:-) uvnitř sítě s dostatečnou kapacitou, kam by jsme dávali a odkud by jsme brali užitečnosti? Myslím, že by se tak ulehčilo často internetu a navíc by jsme si sosali s rozumnou rychlostí (která se dá zároveň omezit natolik, aby zůstávala cesta vždy volná).
	Já pokud sedím u počítače, tak ho mám spuštěné (nic moc tam není), ale chtělo by to něco co by jelo 24/7.
	Jetson