Konektivita + novy klient Krakonos

Kostečka Tomáš kostecka.tomas na seznam.cz
Pátek Duben 4 10:16:39 CEST 2003

Cues.

Tak jsem volal Zverinovi. Zatim nema ceny za jake by nam to nechali. Rikal, ze snad dneska o tom budou jednat. Pristi tyden se me ozve. Ja se toho Kokosu bojim,, ty brezenety jsou fakt vostry a rikal me Mrx, ze uz mel problem s firmou co to dela pro Contactel. Radsi budu na Moposu pokud to pujde.

Volal me dneska Krakonos. Pro ty co ho neznate, byl skoro prvni na Czfree. Uz ma moznost vylezt na strechu, ale je problem v tom, ze mu to musi udelat firma. Jirka Hula nema cas, tak jeste zkusim to, abychom mu to tam namontovali sami a Jirka dal nejaky lejstro. Snad to nejak zvladnem.

Servr super. Nacita se to rychle, ale to uz jsem psal vcera.

Tak zatim.
Beny
777/636569
ICQ 170499804