Beny web

Kostečka Tomáš kostecka.tomas na seznam.cz
Středa Duben 2 20:54:52 CEST 2003

Radku, tak jsme mluvili o webu s Honzou. Dohodli jsme  se na tom, ze ja
napisu pro svuj Node nejake html. Dofam ze kluci Pavlii a Milan nebo Frantik
mysto Milana do webu pridaji take sve Node. Html by se pridalo do webu
Klfree.

Ja bych to videl tak, ze do menu by se pridalo tlacitko pokryti site (cele).
Na te strance by byly rozepsane Node, kde maji priblizne pokryti napr.
Pavlii - Centrum, cast Sitne + kontakty, Node Beny - Krocehlavy, Node Iris -
okrsek "0". Kazdy Node by slouzil jako hypertex. odkaz na stranky Nodu na
webu klfree.

Beny
777/636569
ICQ 170499804

----- Original Message -----
From: "Radek" <pogl na seznam.cz>
To: "'Kostečka Tomáš'" <kostecka.tomas na seznam.cz>; <kladno na klfree.net>
Sent: Wednesday, April 02, 2003 9:08 AM
Subject: RE: Beny web

V zasade jsou asi dve moznosti ...

1. Dany node bude mit chtit zcela samostatny web, pak by se dal na ty
spolecne stranky jen odkaz - rozcestnik a do noveho okna ... ve frame by
to asi nebylo vhodne.

2. Nebo ty stranky "integrovat", ale pak by se grafika musela ridit
podle toho spolecneho a dodrzovat jista stabni kultura :o)

Radek

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.