Vypadek Edimax ApJen

Jan Mracek mracek na stromc.cz
Středa Duben 2 19:04:14 CEST 2003

Tak dneska poprve po nekolika tydennim uptime poprve zuchnul muj edimax.
Divne bylo to , ze jsem se dopingoval do casti site ale do dalsi ne :).
Prvotni signaly ukazovaly na to , ze nejede tulip, protoze jsem se dopinkal do bustehradu k milanovy na pavliiho ale ne na tulipa.

Reseni bylo nasledujici.
1) nahlaseni benymu, ze asi umrel tulip aby proveril jestli mne to nelze
2) volal sem jeste milanovy jestli u toho nahodou nedrepi, jestli by neudelal nejaky test.
3) restartoval sem svuj switch a edimaxe. Tabulky se vycistily a ejhle, jedeme :).

Takze info pro edimaxare. Nespolehejte ze kdyz se propingnete pres vase ap je vase ap uplne v poradku.
Je dobre udelat nejaky ten restartik.
Je tedy fakt ze dva mesice uptime je uctyhodna doba na bezchybny provoz.

Doporucoval bych pro extremni reseni, na strechach se spatnym pristupem, instalovat digitalni spinaci hodiny ktere by zapricinily minutopvy vypadek proudu a vyhozeni vsech ap v cas ktery nikoho nebude rusit v intervalu mesic az dva. Pokud by sla udelat utils na reset ap bylo by to lepsi :).

Jenik