Server

Jan Mracek mracek na stromc.cz
Středa Duben 2 14:23:25 CEST 2003

No ono to není tim systeme nebo hw.
Ja uz fakt nevim, na tom serveru bezel NW 5.0 mesice v kuse
Ja si myslim ze mne tu kurvy php , sql, nebo apache
Postupne povipinam co pujde.

Nejhorsi je ze nemam verejnou ip volnou, takze musim prehazovat ze staryho serveru na novy
No nic porovnam stabilni verze co pouzivam a v nejhorsim tam dam ty co mne tu behaji.