Vsesmerovka pro Pavliho

Kostečka Tomáš kostecka.tomas na seznam.cz
Úterý Duben 1 21:19:09 CEST 2003

Tak jsem byl dneska ve Slanem a koupil jsem k Pavlimu tu nejkrasnejsi vsesmerovku co znam, takze az Pavlii prijede muzem montovat na stozar!!!

Koupil jsem i pro Lubiho sarapaticky, vecer me prinesl Jenik pro nej AP, takze bude co nejdrive take on line. Jeste zbouchnout nejakou plechovku. Nemate nekdo nacate Kostelecke parky pls?

JInak konektivita zatim nic, Mopos se jeste neozval. Zitra se pokusm zavolat, jak to vypada.

Beny
777/636569
ICQ 170499804

---