WiFi to small Ethernet

Darth Moula darth_moula na atlas.cz
Pondělí Listopad 6 09:09:36 CET 2000

Děkuji všem za podnětné příspěvky ohledně HW AP, nicméně stále mám haldu
hloupých dotazů:

Asi bych šel do tohoto
http://www.ovislink.com.tw/1120ap.htm
ale u 100Mega to momentálně nemají a je otázka, jestli mít budou. Místo
toho nabízejí:
Ovislink AirLive WL-5420AP za 3550,- bez DPH (v dealerské kategorii DA)

Toto pojítko hodlám zapojit do switche, ke kterému mám připojeny trvale dva
počítače a občas notebook z práce. Dosud jsem to měl zařízeno tak, že jeden
počítač nabízel sdílené dial-up internet připojení pro ostatní. Z toho
vyplývají i mé další otázky:
- bude AirLive WL-1120AP fungovat jako brána/proxy/firewall?
- předpokládám, že tuta krabička bude mít IP adresu (192.168.xxx.xxx/??),
jak to ovlivní "mojí" síť (192.168.0.xxx/20)? Nemůže se stát, že
nedopatřením bude na mé počítače vidět z venčí?
- můžu za jedny peníze připojit k internetu oba tři počítače?
- pokud si připlatím za veřejnou IP adresu, půjde to zařídit tak, aby na ní
byl vidět z venčí jeden z mých počítačů? Rád bych využil přístup přes
"vzdálenou plochu" u WinXP - funguje to někomu z vás?
- pokud neseženu WL-1100, půjde použít WL-5420?

za odpovědi předem děkuji DM