Plechovka & parabola

Docent cvrckovice na quick.cz
Pondělí Červenec 11 21:02:09 CEST 2005

No vidíš, a v Plzni to klidně zájemcům o připojení oficiálně doporučí. A
ještě takhle: " Stejné jako předcházející popis, až na to, že se musí
pořídit lepší anténa. Většinou doporučujeme koupit síto nebo stačí někde
sehnat starou satelitní parabolu a namířit do ní plechovku. Cena tedy
vzroste asi o 500,- Kč."

BTW nevíte náhodou, jestli by místo tý starý satelitní paraboly nešel použít
starej plechovej lavór? Spolužák chce do toho Pilsfree jít, taže by těch
500,- Kč ušetřil a mohli bychom je spolu zkapalnit :-DDD.

Docent

"karfik" <karfik na mail.klfree.net> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.2880.1121085682.31077.kladno na sluzby.klfree.net...